Matematika:

Egyszerű összeadás blokk:
Az O kimeneten, a bemenetek összege jelenik meg. O=a+b+c+……..x
Ha a legalsó bemenethez is hozzácsatlakozunk, akkor egy újabb bemenet jelenik meg.

Bemenetek:
a,b,c…….
(analóg érték)

Kimenetek:
: a bemenetek összege

Egyszerű kivonás blokk:
Az O kimeneten, ab jelenik meg. 

Bemenetek:
: analóg érték
b : analóg érték

Kimenetek:
: ab

Egyszerű szorzás blokk:
Az O kimeneten, a bemenetek szorzata jelenik meg. O=a*b*c*……..x
Ha a legalsó bemenethez is hozzácsatlakozunk, akkor egy újabb bemenet jelenik meg.

Bemenetek:
a,b,c…….
(analóg érték)

Kimenetek:
: a bemenetek szorzata

Egyszerű osztás blokk:
Az O kimeneten, a/b jelenik meg. 

Bemenetek:
: analóg érték
b : analóg érték

Kimenetek:
: a / b

Ezzel az építőkockával x1 és x2 között hozhatunk létre a Formula bemeneten megadott függvény szerinti számításokat, az eredmény y kimeneten jelenik meg.
Hibás beállítás (pl.0-val való osztás, stb.) hibát generál, az Error kimenet 1 -re vált.

Bemenetek:
Formula
: függvényt kiválasztó bemenet (122)
x1           : analóg érték
x2           : analóg érték

Kimenetek:
y             
: a művelet eredménye
Error       : hiba esetén kimenet értéke

Formula=

0

Összeadás

Y= X1 + X2

Formula=

1

Kivonás

Y= X1 – X2

Formula=

2

Szorzás

Y=X1 * X2

Formula=

3

Osztás

Y=X1 / X2

Formula=

4

Hatványozás

Y=X1 ^ X2

Formula=

5

PI-vel szorzás

Y= X1 * ╥

Formula=

6

Abszolútérték (ABS)

Y=| X1 |

Formula=

7

Négyzetgyökvonás

Y=GYÖK(X1)

Formula=

8

Szinusz

Y=sin(x1)

Formula=

9

Koszinusz

Y=cos(x1)

Formula=

10

Tangens

Y=tan(x1)

Formula=

11

Szinusz hip.

Y=sinh(x1)

Formula=

12

Koszinusz hip

Y=cosh(x1)

Formula=

13

Tangens hip.

Y==tanh(x1)

Formula=

14

Arcsinus

Y=asin(x1)

Formula=

15

Arccosinus

Y=acos(x1)

Formula=

16

Arctangens

Y=atan(x1)

Formula=

17

Természetes Logaritmus

Y=ln(x1)

Formula=

18

10-es alap log

Y==log(x1)

Formula=

19

Exponenciális

Y=e^x1

Formula=

20

Radian

Y=rad(x1)

Formula=

21

Rad fok

Y==deg(x1)

Formula=

22

Szignumfüggvény

Y==sig(x1)

Megjegyzés: minden szögnek radiánnak kell lennie, kivéve a deg(x1)

Pl: Osztás, Formula =3,  x1/x2=y, 34/2=17 Hiba nincs : Error= 0

O kimenet, x bemenet Szinusz értéke (x-et fokban értjük)

Bemenet:
x              
: bemeneti érték

Kimenet:
O             
: a művelet eredménye O= Sin(x

O kimenet, x bemenet Koszinusz értéke (x-et fokban értjük)

Bemenet:
x              
: bemeneti érték

Kimenet:
O             
: a művelet eredménye O= Cos(x

Bemenet:
x              
: bemeneti érték

Kimenet:
O             
: a művelet eredménye O= Rad(x

Bemenet:
x              
: bemeneti érték

Kimenet:
O         
   : O= Deg(x)*

*O kimenet, x bemenet (°) értéke (x-et Radiánba értjük)

Egyszerű kerekítő építőkocka.  A (Value) bemenetet kerekíti (Decimal) tizedesjegyre, (Type) szerint.

Bemenet:
Value
:             kerekítendő szám
Decimal:         tizedesjegyek száma
Type:              kerekítés típusa, 1 felfelé, 0 normál, -1 lefelé

Kimenet:
O
:                    kerekített érték

Egyszerű véletlenszám generátor építőkocka.

Az építőkocka Pulse bemenetre érkező impulzus esetén, véletlen számot generál ami Number kimeneten jelenik meg. A generált szám Minimum és Maximum érték között generálódik. Step bemenettel megadhatjuk, hogy legalább ekkora értékkel térjen el, a következőleg generált szám.

Bemenetek:

Pulse

: Start

     

Minimum

: Minimum érték

     

Maximum

: Maximum érték

     

Step

: Minimális eltérés

 

 

 

Kimenetek:

Number

: Generált szám